dimarts, 14 d’octubre del 2014

Servei de neteja a casa.

En decidir contractar un servei de neteja per casa nostra estem decidint deixar entrar una persona estranya a la nostra intimitat per això el millor consell que us podem donar és que aquesta persona pertanyi a una empresa que us faci confiança, que estigui identificada, formada i sobretot que l’empresa compleixi amb els requisits legals establerts a la legislació vigent, es a dir que bàsicament els seus treballadors tinguin un contracte legal, i totes les cotitzacions, sous i assegurances al dia.

Aquesta relació s’hauria de conformar mitjançant un contracte a on s’han d’establir les relacions clients/empresa, prestacions/compensacions per deixar clares les competències de l’empresa i les compensacions econòmiques per portar-les a terme. El fet de que aquest contracte no existeixi no ens eximeix de la responsabilitat subsidiària respecte al treballador i l’empresa.

Un cop aclarits o no els tecnicismes legals el pas següent ens porta a pensar com serà la nostra relació amb la persona que vindrà a treballar a casa nostra. Sempre tindrem una expectativa molt i molt alta respecte a les tasques que aquesta persona pot realitzar però hem de tenir en compta que és un servei per temps i aquesta persona sobretot els primers dies no podrà complir amb aquestes perspectives ja que entre d’altres no estarà familiaritzada amb l’entorn ni amb el nostre mode de veure la neteja, serà únicament amb el pas del temps quan s’estableixi una relació de confiança (no s’ha de confondre amb afecte) i veiem resultats efectius. En el cas contrari serà el moment de parlar amb l’empresa per demanar un canvi de personal.


En tot moment hem de recordar que aquesta persona és un treballador d’una empresa i la relació única hauria de ser entre nosaltres com a clients i l’empresa, quan es confon aquesta relació comencen sempre els problemes.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada