Servei de neteja a casa.
En decidir contractar un servei
de neteja per casa nostra estem decidint deixar entrar una persona estranya a
la nostra intimitat per això el millor consell que us podem donar és que
aquesta persona pertanyi a una empresa que us faci confiança, que estigui identificada,
formada i sobretot que l’empresa compleixi amb els requisits legals establerts
a la legislació vigent, es a dir que bàsicament els seus treballadors tinguin
un contracte legal, i totes les cotitzacions, sous i assegurances al dia.
Aquesta relació s’hauria de
conformar mitjançant un contracte a on s’han d’establir les relacions clients/empresa,
prestacions/compensacions per deixar clares les competències de l’empresa i les
compensacions econòmiques per portar-les a terme. El fet de que aquest
contracte no existeixi no ens eximeix de la responsabilitat subsidiària respecte
al treballador i l’empresa.
Un cop aclarits o no els
tecnicismes legals el pas següent ens porta a pensar com serà la nostra relació
amb la persona que vindrà a treballar a casa nostra. Sempre tindrem una expectativa
molt i molt alta respecte a les tasques que aquesta persona pot realitzar però
hem de tenir en compta que és un servei per temps i aquesta persona sobretot
els primers dies no podrà complir amb aquestes perspectives ja que entre d’altres
no estarà familiaritzada amb l’entorn ni amb el nostre mode de veure la neteja,
serà únicament amb el pas del temps quan s’estableixi una relació de confiança
(no s’ha de confondre amb afecte) i veiem resultats efectius. En el cas
contrari serà el moment de parlar amb l’empresa per demanar un canvi de
personal.
En tot moment hem de recordar que
aquesta persona és un treballador d’una empresa i la relació única hauria de
ser entre nosaltres com a clients i l’empresa, quan es confon aquesta relació comencen
sempre els problemes.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada